Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Administrarea Accesului

In aceasta aplicatie se gestioneaza drepturile de acces al utilizatorilor la functiunile si informatiile din baza de date.

Functiuni de 5

  • Definirea utilizatorilor
  • Roluri de acces
  • Utilizatorii incadrati in roluri
  • Un rol are acces la programe
  • Un rol are acces la ANUMITE MENIURI din acele programe
  • Un utilizator poate avea acces la mai multe perechi FIRMA/ROL, astfel incat la o firma poate avea un singur rol
  • O firma poate avea setari de autentificare in 2 pasi (optional)
  • Daca un utilizator are acces la o firma pentru care autentificarea este setata in 2 pasi atunci el se va autentifica in sistem numai prin 2 pasi, inclusiv pentru a accesa celelalte firme (care au autentificare in 1 pas).

Synapsa integreaza o gama larga de facilitati pentru organizarea si administrarea firmei.

Aplicatia este web-based, la fel ca si intregul sistem Synapsa ERP.
Toate documentele se stocheaza in cloud sau in serverul firmei.
Nu este necesar sa fii la birou pentru a lucra la intreaga capacitate.

Mai mult, Synapsa este ideal pentru companiile cu puncte de lucru aflate la distanta, pentru ca este special creat pentru a putea permite orice structura administrativa, astfel incat, in orice moment sa se poata extrage rapoarte de eficienta pe: centre, puncte de lucru, departamente, echipe, persoane.

Principalele functiuni. Integrarea in sistemul ERP

  • Definirea rolurilor de acces
  • Un rol poate avea acces la anumite programe din suita Synapsa. Exemplu: Reprezentantul de vanzari intr-un magazin mic poate avea acces la programul de Retail si la cel de Financiar, unde are responsabilitatea de a-si lista fila de casa zilnica.
  • In cadrul unui program, un rol poate avea acces la anumite meniuri, selectabile individual. Exemplu: in cadrul aplicatiei Financiar, roul poate avea acces numai la printarea filei de casa si inca cateva operatii: transfer catre casa centrala, depunere in banca, plati avansuri de trezorerie.
  • Definirea utilizatorilor
  • Un utilizator poate fi incadrat intr-un rol, cu acces la o firma
  • Un utilizator poate fi incadrat in roluri diferite pe firme diferite
  • Scuritatea de acces si configurari pentru autentificarea in 2 pasi

Pentru a se autentifica in Synapsa, un utilizator trebuie sa fie definit in aceasta aplicatie.

Dupa autentificare, utilizatorul vede numai aplicatiile la care are acces rolul in care este el incadrat.

Dupa autentificare, utilizatorul vede in lista de firme numai acele firme la care i-a fost acordat accesul.

Mai mult, dupa autentificare, utilizatorul vede aplicatiile aferente rolului in care este incadrat la prima firma din lista de firme la care are acces, luate in ordine alfabetica. Daca schimba firma si in acea firma este incadrat in alt rol, lista de aplicatii se va schimba in mod corespunzator.