Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Restaurant

Functiuni de baza


  1. Permite gestionarea vanzarilor pe mese
  2. Permite definirea meselor si aranjarea lor in asa fel incat sa fie usor si intuitiv de urmarit; sistemul de aranjare a meselor este drag&drop
  3. Mesele sunt marcate diferit in functie de stadiul in care se afla:
    • daca sunt ocupate,
    • daca s-a emis sau nu o nota de plata,
    • daca s-a emis nota de plata si clientul a mai comandat ulterior fara a se emite o nota finala
  4. Permite gasirea rapida, vizuala, a articolelor dupa grupa in care au fost incadrate (ex: vinuri, prajituri)
  5. Functioneaza pe dispozitive cu sau fara ecrane touch-screen
  6. Se interfateaza cu diferite tipuri de case de marcat
  7. Permite incasarea cu numerar sau card
  8. Permite reduceri/discount
  9. Permite inregistrarea pierderilor prin distrugere (ex: sticla sparta)
  10. Permite inregistrarea de protocol
  11. Permite anularea unui bon sau re-printarea la casa de marcat
  12. Permite listarea notelor de plata; se pot lista mai multe note, pana la inchiderea mesei cu bonul fiscal
  13. Permite listarea de note interne de comanda catre bucatarie/bar
  14. Rapoarte:
    • Vanzari pe articole, pe perioda aleasa, in ordine alfabetica sau top-down
    • Lista bonurilor fiscale pe o perioada, in care se pot vedea vanzarile de articole pe fiecare bon, facand click pe un bon anume
    • Total vanzari pe zile
  15. Rapoartele de vanzari pe anumite perioade (zile) pot fi urmarite considerand ziua in intervalul orar 0-24 dar si in intervalul orar 7(dimineata)-7(a doua zi dimineata) - pentru a fi mai usor de corelat cu rapoartele Z de la casa de marcat, care se extrag, in restaurant, de obicei, dupa orele 12 noaptea


{thumbvideo}

Aplicatia de restaurant/bar este integrata cu sistemul ERP


  1. Sistemul permite lucrul simultan cu mai multe restaurante/baruri pe aceeasi firma si mai multe case de marcat
  2. Configurarea articolelor, preturilor, gestiunilor si a tuturor parametrilor de lucru se face centralizat
  3. Puteti urmari activitatea din orice restaurant, sau miscarea stocurilor, oriunde ati fi
  4. Catalogul de articole la vanzare poate sa fie acelasi pentru toate POS-urile sau distinct pe fiecare in parte, deci se pot vinde aceleasi articole, cu preturi diferite, in diferite restaurante
  5. Listele de preturi pot fi setate pe perioade de valabilitate
  6. Fiecare articol are cota proprie de TVA
  7. Inregistrarea vanzarii este insotita de inregistrarea automata in contabilitate, in conturile de clienti si venituri; acestea se inregistreaza punand in evidenta locatia de provenienta astfel incat sa se poata urmari cu usurinta veniturile pe un anumit POS sau/si locatie
  8. Se inregistreaza automat notele contabile pentru incasarea prin numerar sau card
  9. Inregistrarea incasarilor cu numerar se face separand incasarile pe case, astfel incat se pot urmari cu usurinta incasarile de la fiecare POS si/sau magazin
  10. Vanzarile de la un POS pot sa fie fiecare din alta gestiune sau mai multe dintr-o gestiune comuna
  11. Aplicatia de retail avertizeaza daca un articol este in stoc sau nu, daca are reteta sau nu, dar poate permite vanzarea, in functie de setari
  12. Prin aplicatia de gestiune se inregistreaza:
    • NIR-urile
    • transferurile intre gestiuni
    • schimbarile de preturi
    • inventare
  13. Pentru mancaruri, cocktailuri sau bauturi la draft se definesc retetele, astfel incat scaderea din gestiune sa se faca in functie de acestea
  14. Scaderea materiei prime aferenta retetelor poate sa fie din gestiuni diferite in functie de punctul de vanzare; astfel, chiar daca aveti trei restaurante in aceeasi firma, gestiunile bucatariilor si barurilor vor fi distincte; cu posibilitatea de a face transferuri intre ele
  15. Prin aplicatia de gestiune se urmaresc stocurile cantitativ si valoric
  16. Sistemul permite scaderea din stocuri in doua moduri, la alegere
    • scadere automata, in timp real, sau
    • scadere periodica, asistata de utilizator: zilnica, saptamanala sau la alte intervale
  17. Valorile din stocuri sunt corelate cu valorile din conturile contabile corespunzatoare: valoarea marfurilor, valoarea adaosului comercial, a TVA neexigibila
  18. Puteti vedea in orice moment ce mese sunt ocupate intr-un restaurant, folosind telefonul dvs.
  19. Puteti vedea orice raport de pe orice dispozitiv mobil, smartphone sau tableta
  20. Se pot prelua comenzi folosind o tableta conectata la WiFi


Aplicatia de Restaurant este integrata nativ cu celelalte aplicatii din suita Synapsa ERP: Financiar-Contabilitate, Gestiune, Productie, Preturi si tarife.

Principalele functiuni. Integrarea in sistemul ERP

Alte programe din Industrii