1. Cresterea eficientei activitatii in cadrul departamentului de resurse umane
  2. Diminuarea eforturilor depuse in activitatile curente privind salarizarea si evidenta personalului
  3. Crearea si pastrarea unui istoric bogat al datelor de personal si salarizare, ce poate fi consultat oricand
  4. Departamentul de resurse umane are acces rapid la o baza de date unica, actualizata in timp real, care include toate informatiile relevante despre angajatii companiei

Functiuni de baza

  1. Ofera informatii detaliate necesare pentru administrarea eficienta a proceselor de resurse umane:
    • - date personale
    • - datele contractului de munca
    • - date despre familie
    • - date despre concediile medicale
    • - studii si calificari
  2. Aplicatia faciliteaza exportarea (completata cu date de personal) de documente in format .doc/.docx, pentru diferite situatii:
    • - contracte de munca
    • - acte aditionale
    • - suspendarea/incetarea contractelor de munca
    • - si alte documente diverse
    Toate aceste tipuri de documente sunt configurabile.


Aplicatia Personal este integrata nativ cu toate celelalte aplicatii din suita Synapsa ERP: Financiar-Contabilitate, Salarizare, Normarea muncii, etc.