Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Retail

Functiuni de 5

  • Aplicatia de retail Synapsa este ideala pentru retele de mici magazine, in mall-uri sau oriunde exista internet
  • Fiecare magazin poate lucra cu propria lista de preturi de articole la vanzare
  • Un magazin poate avea mai multe POS-uri
  • Fiecare POS poate avea asociata o casierie proprie si o lista de pret proprie, sau acestea pot sa fie comune pe magazin sau pe intreaga firma
  • Contabilizare automata, instanta, a tuturor vanzarilor
  • Scadere din gestiune automata (optional)
  • Instalare foarte rapida. Aplicatia este online si nu necesita instalarea. Se instaleaza doar o mica aplicatie necesara pentru gestionarea relatiei cu casa de marcat
  • Casa de marcat este folosita ca imprimanta fiscala. Nu este necesara introducerea articolelor in casa de marcat, nici manual si nici prin sincronizari.
  • Rapoarte pe magazine: incasari, articole vandute.
  • Stocurile sunt gestionate in totalitate online, in aplicatia de Gestiune
  • Se pot emite facturi, tot online, in aplicatia de Facturare

Synapsa CRM integreaza o gama larga de facilitati pentru gestionarea activitatilor legate de managementul relatiei cu clientii, organizate in 4 aplicatii de baza: vanzari/facturare, contracte, preturi si tarife si retail. In afara de acestea, in alte aplicatii aferente anumitor industrii, relatia cu clientii este gestionata in mod specific.

Principalele functiuni. Integrarea in sistemul ERP

  1. Permite gasirea rapida a articolelor dupa codul de bare, folosind cititorul de cod de bare
  2. Permite cautarea, prin introducerea succesiva de caractere, dupa diferite criterii:
    • denumire
    • codul de bare
    • codul articolului, altul decat codul de bare
  3. Functioneaza pe dispozitive cu sau fara ecrane touch-screen
  4. Se interfateaza cu diferite tipuri de case de marcat
  5. Permite incasarea cu numerar sau card
  6. Permite reduceri/discount
  7. Permite anularea unui bon sau re-printarea la casa de marcat
    • Rapoarte:
      • Vanzari pe articole, pe perioda aleasa, in ordine alfabetica sau top-down
      • Lista bonurilor fiscale pe o perioada, in care se pot vedea vanzarile de articole pe fiecare bon, facand click pe un bon anume
      • Total vanzari pe zile

Aplicatia de retail este integrata cu sistemul ERP

  1. Sistemul permite lucrul simultan cu mai multe magazine si puncte de vanzare
  2. Configurarea articolelor, preturilor, gestiunilor si a tuturor parametrilor de lucru se face centralizat
  3. Puteti urmari activitatea din orice magazin, sau miscarea stocurilor, oriunde ati fi
  4. Catalogul de articole la vanzare poate sa fie acelasi pentru toate POS-urile sau distinct pe fiecare in parte, deci se pot vinde aceleasi articole, cu preturi diferite, in diferite magazine
  5. Listele de preturi pot fi setate pe perioade de valabilitate
  6. Fiecare articol are cota proprie de TVA
  7. Pentru produsele care nu au cod de bare de la furnizor, sau pentru toate produsele dorite, poti genera cod de bare direct din Synapsa.
    Tipareste etichete cu denumirea, codul de bare si caracteristicile produsului direct din aplicatie. Se pot folosi mai multe modele de imprimante de etichete compatibile. Etichetele sunt de mai multe marimi:
    - mici: pentru marfuri magazin, sau materiale, materii prime, piese de schimb, stocuri in depozit
    - mari: pentru marfuri aflate in showroom, cum ar fi, de exemplu piesele de mobilier
  8. Inregistrarea vanzarii este insotita de inregistrarea automata in contabilitate, in conturile de clienti si venituri; acestea se inregistreaza punand in evidenta magazinul de provenienta astfel incat sa se poata urmari cu usurinta veniturile pe un anumit POS sau/si centru/magazin
  9. Se inregistreaza automat notele contabile pentru incasarea prin numerar sau card
  10. Inregistrarea incasarilor cu numerar se face separand incasarile pe case, astfel incat se pot urmari cu usurinta incasarile de la fiecare POS si/sau magazin
  11. Sistemul permite scaderea automata din stocuri
  12. Vanzarile de la un POS pot sa fie fiecare din alta gestiune sau mai multe dintr-o gestiune comuna
  13. Aplicatia de retail avertizeaza prin stegulet daca un articol este in stoc sau nu, dar poate permite vanzarea, in functie de setari
  14. Prin aplicatia de gestiune se inregistreaza:
    • NIR-urile
    • transferurile intre gestiuni
    • schimbarile de preturi
    • inventare
  15. Prin aplicatia de gestiune se urmaresc stocurile cantitativ si valoric
  16. Valorile din stocuri sunt corelate cu valorile din conturile contabile corespunzatoare: valoarea marfurilor, valoarea adaosului comercial, a TVA neexigibila


Aplicatia de Retail este integrata nativ cu celelalte aplicatii din suita Synapsa ERP: Financiar-Contabilitate, Gestiune, Productie, Preturi si tarife.