Synapsa a fost conceput ca un program ușor de adaptat în rutina zilnică de serviciu, pentru a face mai ușoară viața utilizatorului/operatorului de date.
O parte dintre avantaje sunt:
- Interfața intuitivă. Aplicațiile pot fi folosite și de un utilizator nespecializat (de exemplu, fară studii de contabilitate).
- Introducerea datelor o singură dată
- Cresterea abilitatii personale de a finaliza sarcini legate de munca propriu-zisă, la timp și fără erori având acces imediat la seturi concrete de informații
- Căutare rapidă în cataloage de mii de articole
- Selecție rapidă a datelor
- creșterea vitezei de introducere a datelor datorita elementeloe ergonomice ale programului.
- Timp scurt de generare a rapoartelor, declarațiilor sau altor documente
- Posibilitatea de modificare, ștergere a documentelor, cu pastrarea trasabilitatii
- Flexibilitate si mobilitate: numărul angajaților care lucrează de acasă este într-o continuă creștere. Synapsa permite să lucrezi de oriunde atât timp cât ai acces la o rețea de internet și un dispozitiv inteligent
- Reducerea riscurilor de încălcare a conformității datelor
- Colaborarea constructivă cu colegii din alte departamente pe baza informațiilor din sistem.