Afacerea ta merită un soft modern

Ești contabil/ă? Oferă-le clienților tăi viteză și transparență
Ești antreprenor? Oferă-i contabilului tău o soluție modernă

Ce obții când lucrezi cu Synapsa?

Synapsa te ajută să organizezi activitatea, să crești mobilitatea, productivitatea și viteza de răspuns către clienți. Câstigi timp și îi poți ajuta pe clienții tăi mai mult să fie productivi la rândul lor.

Productivitate
Niciun document introdus de doua ori! Documentele primare sunt create/operate in procesul firesc de productie al firmei. Ele sunt contabilizate automat de Synapsa si apar in contabilitate astfel incat nu mai trebuie decat verificate.
Mobilitate
Lucrează oricand, cu toată echipa: de la sediul firmei, de la sediul cabinetului de contabilitate, de acasa sau de oriunde.
Pe orice dispozitiv inteligent.
Fără să instalezi nimic.
Transparență în siguranță
Documentele introduse, precum si situatiile contabile pot fi vazute instant de persoanele care au acces la acestea.

Toți pe o singură platformă

Synapsa contine tot ce este necesar atat pentru activitatea obisnuita, productiva a firmei, cat si pentru contabilitate, in acelasi timp. De aceea, atat personalul firmei cat si contabilii pot lucra simultan, pe aceeasi platforma. Rezultatele se vor vedea imediat.
  • CRM

    Vanzari de marfuri/servicii din depozit sau retail, oferte, contracte, comenzi, facturi, avize, proforme, incasari, livrari.

  • ERP + HR

    Contabilitate, financiar, comercial, gestiune, productie, imobilizari, salarii, declaratii fiscale. Toate integrate instant, automat.

  • BI

    Rapoarte interactive predefinite, generator de rapoarte, indicatori de analiza interactivi, tabele si grafice de eficienta, rapoarte drill-down.

product-details
product-details
product-details

În practică:

În practică, scenariul de lucru obișnuit este următorul:

Personalul firmei
Personalul firmei opereaza documentele curente, necesare activitatii. Aceste documente sunt contabilizate automat de Synapsa, pe baza unor reguli prestabilite, fara a fi nevoie ca operatorii sa stie contabilitate.
Opereaza:
  • Facturi emise
  • Incasari cu chitanta sau casa de marcat
  • NIR-uri de aprovizionare
  • Bonuri de consum
  • Procese verbale de productie
  • Avize de livrare
  • Transferuri, retururi in gestiune
  • Rezervari, custodii
  • Incasari prin banca (eventual)
  • Contracte, oferte, proforme, livrari, etc.
Verifica si folosesc:
  • Scadentarele de incasari de la clienti
  • Scadentarele de plati la furnizori
  • Casa
  • Incasarile si platile prin banca
  • Situatia stocurilor
  • State de salarii
Raporteaza catre manager:
  • Analize curente de productie
  • Analize de incasari
  • Analize de plati
  • Cashflow
  • Analize de vanzari
  • Analize de cheltuieli de aprovizionare
  • Analize de profit brut
Contabilii
Personalul de la contabilitate verifica documentele primare deja operate, le opereaza pe cele care necesita cunostinte de contabilitate si rezolva restul de sarcini specifice contabilitatii.
Opereaza:
  • Extrase de banca
  • Facturi de servicii
  • Imobilizari
  • Salarii
  • Rate, credite, leasinguri
  • Alte operatii diverse
  • Inchideri de luna (automate)
Verifica:
  • Registrul de Vanzari
  • Registrul de Cumparari
  • Casa
  • Scadentarele de incasari de la clienti
  • Scadentarele de plati la furnizori
  • Balante analitice la toate conturile
  • Fise de conturi diverse
Raporteaza catre stat:
  • Declaratii fiscale
  • Rapoarte si analize pentru control
Raporteaza catre manager:
  • Analize financiare
  • Situatii de taxe si impozite
  • Analize de structura cheltuielilor
  • Analize pe centre de cost/profit
  • Analize de profit net
Instrumente de productivitate
  • Import facturi curente create cu alte aplicatii, via fisiere excel
  • Importul situatiei initiale la implementare prin fisiere excel
  • Importul NIR-urilor prin fisiere excel
  • Seturi de note contabile automate
  • Verificari incrucisate in contabilitate si gestiune
  • Printarea directa a rapoartelor + exportare in excel, doc, pdf
  • Trimiterea rapida a oricarui raport prin mail
Condiții si servicii pentru firmele gestionate direct de cabinetul de contabilitate
Condiții si servicii SaaS
Contabilitate
4.9 + TVA / lună
Conta + Gestiune
9.9 + TVA / lună
Conta + Gestiune +Salarii + Analiza
14.9 + TVA / lună
Financiar-Contabilitate
Imobilizari
Gestiune
  •  
Productie
  •  
Salarii
  •  
  •  
Nr. max. salariati in evidenta in aplicatia de salarii
  •  
  •  
  • 20
Rapoarte de analiza si Indicatori interactivi
  •  
  •  
Nr max inregistrari (medie/luna, in contabilitate si rulaje de gestiune)
  • <300
  • <600
  • <900
Asistenta prin chat, telefon, email, TeamViewer, AnyDesk
Asistenta la importul datelor initiale in Synapsa, via fisiere excel
Servicii de import de date din fisierele excel ale beneficiarului
  • Contra cost
  • Contra cost
  • Contra cost
Import programatic de date initiale din alte aplicatii
  •  
  •  
  • Contra cost
Nr max ore comunicare si asistenta medie/luna
  • 0.5
  • 0.5
  • 1
Nr. maxim de utilizatori externi (persoane din echipa clientului) - numai vizualizare
  • 1
  • 2
  • 3
Firmele care au necesitati care nu se incadreaza in acest tabel incheie un contract Basic/Standard/Premium direct cu Synapsa

Contactează-ne acum

În funcție de numărul de firme gestionate, precum și de anvergura lor, poți primi ofertă personalizată.
Ne gasești la telefon, mail sau chat-ul din aceasta pagină.
Tel. +4 0787 574496
sales@mnemos.ro