Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Cât costă Synapsa ERP & CRM?

Preturi SaaS [Software as a Service]



Dă startul la digitalizare!

0787 554646     0787 452266

Anual
Lunar

Basic

€+TVA/luna /utilizator
+TVA/lună

Standard

€+TVA/luna /utilizator
+TVA/lună

Premium

€+TVA/luna /utilizator
+TVA/lună

Enterprise

Cere oferta

Pentru orice caracteristici diferite, solicita oferta personalizata.
Fie ca firma este mai mare, fie ca are necesitati pentru customizari, dezvoltare de aplicatii sau integrari speciale.
Portofoliul de aplicatii Synapsa cuprinde si alte aplicatii nelistate in tabelul de mai jos.

Sau poate doresti instalare On Premise?

Asteptam solicitarea ta.

0787 554646
0787 452266
sales@synapsa.ro
chat

Te ajutăm să testezi Synapsa

  • Timp de 14 zile
  • Poți vedea o firma Demo, deja populată cu date
  • Poți începe pe o firmă nouă
  • 1 prezentare prin Teamviewer/Zoom
  • 1 oră de asistență
  • Asistență în chat/email/telefon
  • Asistență la configurare
  • Documentație online
  • 3 conturi de acces diferentiate
  • Testează funcțiunile [Synapsa Premium]
Testează cu asistență

ONLINE GRATUIT

Întreabă-ne orice în perioada de testare
0

Pachete de aplicații

Nu toți utilizatorii sunt la fel

Synapsa iti da posibilitatea de a alege, pentru fiecare utilizator (sau rol in firma), drepturi specifice de acces la aplicatii, la anumite meniuri, la adaugare/modificare/stergere/vizualizare in anumite pagini. In plus, se pot acorda drepturi diferentiate grupurilor de utilizatori in functie de centre, casierii, gestiuni, s.a.
Aplicatie/Pachet Basic Standard Premium
Vanzari/Facturare
Preturi si Tarife
Retail max.1 POS max.3 POS max.6 POS
Gestiune
Contabilitate
Financiar
Comercial
Imobilizari
Salarii max.30 salariati max.100 salariati max.300 salariati
Resurse umane max.30 salariati max.100 salariati max.300 salariati
Definirea companiei
Tablou de bord
Productie
Contracte
Managementul mentenantei
Generator de rapoarte interactive
Indicatori de performanta
Registratura
Project management
Administrarea accesului
Managementul documentelor**
**Le poți avea și separat, SaaS sau on Premise - cere oferta
de la min.9 utilizatori
10 GB
25 GB



Abonamentele Synapsa SaaS includ o serie de servicii, disponibile inca din faza de testare


Servicii incluse in abonamente si tarife aplicabile pentru servicii suplimentare

Servicii/Pachet Basic Standard Premium
Acces online la aplicatie
Securitate, disponibilitate, confidentialitate
Actualizari frecvente pentru imbunatatirea aplicatiei
Actualizari legislative
Asistență prin chat, telefon, email, conectare Teamviewer/Anydesk
L-V 9-17,
in cuantum de pana la:
Tarif asistenta suplimentara
€+TVA/ora
€+TVA/ora
€+TVA/ora
Customizari de la min.6 utilizatori
Tarif customizari
€+TVA/ora
€+TVA/ora
€+TVA/ora



Un sistem ERP+CRM acoperă o activitate complexă.
De aceea, oricât de intuitiv si documentat ar fi el, vei vrea să știi ca cineva îți poate spune care sunt cele mai bune practici de configurare si utilizare pentru firma ta.
Costurile pe care le-ai avea, lăsând echipa să se descurce singură, ar fi mult mai mari.

Pachete de servicii de implementare (Success Packs) si tarife aplicabile pentru servicii suplimentare

Servicii de implementare/Pachet Basic Standard Premium
Analiza proiectului
Definire roluri de acces si drepturi initiale
Asistenta la configurarea centrelor de cost/profit
Asistenta la configurarea grupurilor de confidentialitate
Asistenta la importul datelor initiale din fisiere excel
(Formate cadru standard in Synapsa + formate standard de export din alte aplicatii populare
- intreaba de aplicatia ta veche)
Import de date initiale din alte aplicatii (sql)
(Numai pentru Enterprise, contra cost)
Integrare cu website - platforme populare
(intreaba daca este creata integrare pentru platforma pe care o folosesti))
Integrare cu curieri
(intreaba daca este creata integrare pentru curierii cu care lucrezi))
Integrari cu alte platforme online (prin API)
(nu se fac integrari cu aplicatii desktop, vezi "Upload de date curente"))
Customizare contra cost Customizare contra cost
Customizari pentru "upload de date curente" exportate din alte aplicatii Customizare contra cost Customizare contra cost
Instruirea utilizatorilor individual prin chat, telefon, email, conectare Teamviewer/Anydesk,
referinte catre documentatia online
Instruirea utilizatorilor in grup prin conferinta Teamviewer
(Instruiri on-site pentru grupuri mari de utilizatori - contra cost)
Numar total de ore de servicii de implementare/pachet
(Poti achizitiona mai multe pachete)
Pachet de implementare (success pack) - pentru abonament lunar
(Se achita o singura data)
€+TVA
valabile 2 luni
€+TVA
valabile 3 luni
€+TVA
valabile 4 luni
Pachet de implementare (success pack) - pentru abonament anual*
(Se achita o singura data)
 
€+TVA
valabile 2 luni
 
€+TVA
valabile 3 luni
 
€+TVA
valabile 4 luni
Tarif servicii suplimentare de implementare
€+TVA/ora
€+TVA/ora
€+TVA/ora
Tarif customizari
€+TVA/ora
€+TVA/ora
€+TVA/ora



Întrebări frecvente

Ce se intelege prin "utilizator"?
Pot mai multe persoane sa lucreze in program cu acelasi cont de utilizator?
De ce nu este numar nelimitat de societati?
Ce inseamna numarul de "documente/luna"?
Ce inseamna numarul de "intrari/ieșiri articole gestiune/lună"?
Pot trece de la abonament anual la lunar si invers?