Loading...
typo
Synapsa [Mnemos Applications]
Synapsa [Mnemos Applications]

Programe ERP de performanta. Synapsa - sistemul nervos al firmei.

Oferta Synapsa Light ERP


Synapsa [Mnemos Applications] este un sistem informatic ERP destinat firmelor medii.

Este un ansamblu puternic si flexibil, capabil sa raspunda necesitatilor de dezvoltare a firmelor: de raspandire teritoriala, de diversificare a domeniilor de activitate, de crestere a personalului, de majorare cantitativa a activitatii. Synapsa cuprinde module care rezolva principalele probleme ale firmelor medii: gestiunea economica, automatizarea fluxurilor de date, regasirea si raportarea rapida a informatiilor, reproiectarea fluxurilor informatice.

Aplicatiile Synapsa isi partajeaza perfect problematica ridicata de gestionarea si conducerea unei companii, din cele mai diferite domenii de activitate si fara a acoperi in mod redundant aceeasi problema.




Managementul Financiar-Contabil

Managementul Relatiilor cu Clientii

Managementul Relatiilor cu Furnizorii

 

Financiar - Contabilitate

Situatii Financiare

Contracte

Comenzi

Facturare

Politici de preturi si tarife

Contracte furnizori

 

Managementul Imobilizarilor

Managementul Stocurilor

Managementul Resurselor Umane

 

Imobilizari

 

Gestiune Generala

Obiecte de inventar  

Personal

Salarizare

Normarea Muncii

Declaratii

 

Aplicatii specifice

Analiza

Aplicatii utilitare

 

Distributie

Service Auto

Productie

Alte tipuri de activitati

Manager

Analiza Proiectelor

Start

Definirea companiei

Registratura

Foi de parcurs

 



Arhitectura sistemului

Arhitectura sistemului: mai multe aplicatii in care fluxurile economice sunt aprofundate separat.

E.R.P. (Enterprise Resources Planning)
- Managementul Financiar-contabil, Managementul gestiunilor, al imobilizarilor si obiectelor de inventar
C.R.M. (Customer Relationship Management) & S.C.M. (Supply Chain Management)
- Aprovizionarea si Managementul relatiilor cu furnizorii (Furnizori, Aprovizionare, Contracte cu furnizorii)
- Managementul relatiilor cu clientii (Prospectare si Ofertare, Managementul Contractelor si Comenzilor) Facturari, Livrari, Incasari, Politici de preturi si tarife
H.R. (Human Resources)
- Managementul Resurselor Umane si Salarizarea Personalului (Resurse umane, Salarizare, Normarea Muncii, Declaratii)
B.I. (Business Intelligence)
- Analiza globala a activitatii (Analize de trend, Top-down, Eficienta centrelor de cost/profit, Cash-Flow, Bugete, Indicatori definiti interactiv)
- Analiza lucrarilor (studiul cheltuielilor si veniturilor directe si indirecte pe lucrari).

Sistemul integrat Synapsa este dezvoltat in intregime de echipa Mnemos. Caracterul integrat al componentelor in cadrul pachetului este dat de conceptia unitara avuta in vedere in timpul dezvoltarii lor, de arhitectura client-server flexibila si sistemul de baze de date (Oracle). Utilizatorul beneficiaza de aceeasi interfata grafica, toate componentele folosind acelasi standard referitor la ferestre, moduri de lucru, obiecte informatice. De asemenea, securitatea datelor este tratata uniform, drepturile de acces ale utilizatorului putand fi stailite detaliat.

Citeste mai departe


Tehnologia

Aplicatiile Synapsa se bazeaza pe tehnologie Oracle.
Oracle este unul dintre liderii industriei mondiale de software si cel mai mare furnizor de solutii de gestiune a informatiilor de intreprindere.
Tehnologia Oracle poate fi regasita in aproape orice industrie de pe glob si in infrastructura a 98 din companiile listate in Fortune 100.


Beneficiile implementarii sistemului

 Prin implementarea sistemului Mnemos Applications (Synapsa) se urmareste indeplinirea urmatoarelor obiective directe:
- obtinerea unui sistem unitar care sa cuprinda toate activitatile Beneficiarului
- colectarea informatizata a datelor din punctele de lucru ale Beneficiarului si
- centralizarea informatiei din tot teritoriul intr-o baza de date unitara;
- inlocuirea informatiei tiparite cu informatie electronica intr-o cat mai mare masura
- lucru informatizat in timp real in toate centrele de activitate din teritoriu.

Citeste mai departe


Analiza sistemului

Analiza este o etapa esentiala in procesul de implementare.
In faza de analiza preliminara se descopera si se sistematizeaza necesitatile de baza ale companiei beneficiare.
In faza ulterioara, de analiza detaliata, se realizeaza studii amanuntite ale
- fluxurilor informationale,
- circuitele documentelo,
- organigrama functionala,
- punctele de decizie,
- precum si elementele specifice domeniului de activitate al companiei beneficiare.

Citeste mai departe


Implementare

 Implementarea este un proiect de anvergura ce genereaza transformari organizationale si de aceea trebuie sustinuta printr-un management bine fundamentat.
Metodologia de implementare Mnemos presupune parcurgerea de catre echipa comuna de implementare (reprezentanĊ£ii beneficiarului + reprezentanĊ£ii Mnemos) a urmatorilor pasi: ...

Citeste mai departe


 

Configuratia hardware minima necesara pentru buna functionare a sistemului informatic

 

Newsletter

Inscrie-te la newsletter pentru a fi la curent cu noutatile